maanantai 24. toukokuuta 2010

Treme


Dude I’ve got an obsession, se on Treme. Kreisi tv-sarja. Mutta ekaks pitää varmaan kerrata eilinen. Sain kutsun Tarun ja Niklan luokse tekemään sushia, en osannut yhtään. Meni perseelleen, mutta se oli kyllä silti hauskaa ja ruoka hyvää. Aika sushin täyteinen viikonloppu. Mentiin ruokailun jälkeen ottamaan viinit Tin Tin Tangoon, tai mä taisin olla ainut joka joi viiniä.
Tin Tin Tango on kyllä helposti yks mun suosikki kahviloista. Hyvää talon punkkua, hyviä salaatteja ja ennen kaikkea aivan älytöntä marmeladia! + Hyvä terassi, lasitettu. Mulla oli kyllä varmaan kahden tai kolmenkin vuoden tauko siitä paikasta, syytä en sille osaa sanoa. Nyt oon sit viime aikoina ottanut vähän menetystä takaisin. Kingi paikka, pitää vielä varmaan kertoa että sijaitsee Töölön torin nurkalla ja sisältää tauluja, pesukoneen ja saunan.
Toinen mun lempipaikoista Helsingissä on Yrjönkadun uimahalli. Mun pikkuveli oli siellä vielä keväällä duunissa (kokkina) ja tarjoilu on kyllä älytön. Hetken kesti tosin tottua ajatukseen että nyt pitäisi syödä ja samalla näet alastomia miehiä joka puolella. Menkää niihin hytteihin, alakerta aint shit. Täällä pitää heti syksyn tultua käydä lisää. (Kesän siis kiinni, ainakin yläkerta)
Nyt kun tää meni tälläseks listaukseks, ni tehdään sit oikea lista:
Nikon top x paikat missä voi syödä Helsingissä, noiden yllämainittujen lisäksi:
-       Sikala, ei varmaan tarvitse paljoa selitellä. Lihapullat + Lauantai + Jukka, aika selkee ykkönen, aika selkee combo.
-       Kahvila Success, Ultsissa, melkein Sikalaa vastapäätä, parhaat pullat, täällä mä kävin syömässä lohikeittoa kun asuin vieressä enkä jaksanu tehdä ruokaa. Maittavaa.
-       Noh en jaksanutkaan sit listata tän enempää, mut lupaan jatkaa tämän loppuun vielä joskus.
-       Tremekin tais jäädä käsittelemättä tässä. Teen senkin joskus. Tällainen mä oon maanantaina, asiat jää kesken. (Mä en es viitsi mainita muista päivistä (ne on samanlaisia kuin maanantaitkin, eri syistä kuitenkin. (ehkä( nää mun tekstit näyttää melkein joltain koodilta, oon oppinu töiden takia sulkemaan sulut oikein (luettavaa, ei)))))
Tässä pari kuvaa sunnuntailta, kännykkäkameralla otettuja, niinku kaikki aikaisemmatki. Pitäis hoitaa helposti kannettava yksilö.

1 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Haha, mäkin oon huomannut haaveilevani tollasista sulkusysteemeistä, vaikken edes koodaa sellasia :D

Lähetä kommentti

About Me

nigeldomestic
Tarkastele profiilia

Lukijat