lauantai 22. toukokuuta 2010

Pelisäännöt


Moikka mooooi! Mä ajattelin nyt sit tehdä sen mistä on ollut puhetta jo jonkun aikaa, blogin. Ajattelin kirjoitella jatkossa ainakin seuraavista asioista:
-       Ruoasta (tää on tärkein, mä syön paljon ja vois ehkä sanoo että myös aika hyvin + oon joskus luvannut perustaa ruoka-blogin)
-       Vaatteista (suunnittelin kirjoittavani muodista, mutta ehkä mä mielummin kirjoitan vaatteista)
-       Valokuvista (mun isä sano joskus näin: “jos haluaa tulla hyväksi valokuvaajaksi niin täytyy katsoa helvetisti valokuvia ja pohtia niitä” (mä haluan tulla hyväksi valokuvaajaksi ja tykkään pohtimisesta))
-       Muodista (tuli mieleen että jos haluan joskus kirjoittaa vaikka hiuksista, niin pitää jättää pelivaraa. Siis miinustetaan vaatteet ja tilalle muoti)
-       Ainakin polkupyöristä on pakko kirjoittaa, tai ehkä laittaa vähintäänkin kuvia
-       Musiikista, se hallitsee aika isoa lohkaretta mun elämästä. Jos olen hereillä noin 16-18 tuntia päivästä, niin siitä ehkä vähintään 10 tuntia menee musiikkia kuunnellen? Vois olla aika lähellä.
Noin, eiköhän pelisäännöt ala olemaan aika hyvin selvillä. Listaan varmaan voisi lisätä vielä ylipitkät lauseet ja kirjoitusvirheet.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

About Me

nigeldomestic
Tarkastele profiilia

Lukijat