keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Huoh

Tulipa taas pitkä tauko kirjoittamiseen. Aika paljon kaiken näköistä kerenny taas tapahtua välissä-- ja silti ei mitää.

Mä juttelin just äsken fbssä kaverin kanssa ja tajusin että on kaks asiaa mistä en halua tinkiä vaikka rahaa ei liiaksi ole. Asiat tässä, ei tärkeysjärjestyksessä: Ruoka (ulkona syöminen), asuminen kivalla paikalla.
Useampi kaveri tuntuu olevan siinä iässä (samassa kuin minä) että asunnon ostaminen alkaa olemaan ajankohtaista. Eli asiaa on nyt puitu sit useammallakin taholla ja lähes aina olen joutunut puollustelemaan asumistani kivalla paikalla, VUOKRALLA. Mä en oikein usko että tuun välttämättä koskaan ostamaan omaa asuntoa, varsinkaan jos en tuu jokskuks massimoguliks. Seuraavaks mä muutan takaisin Ullanlinnaan, piste, vuokralle, piste.

Viime lauantai meni tanssiessa tangoa, ihan helvetin vaikeeta tälläselle rautakangille. We love helsinki oli järkänny Korjaamolle kesätanssit ja mut houkuteltiin lähtemään mukaan. Oli hauskaa ja erittäin hikistä. Suosittelen kaikille, varsinkin sinkkumiehille, menkää yksin. (Paljon seinäruusuja venaamassa (tanssi)partneria)

Nyt mulla ois kaks päivää enää töitä ja sit reilun kuukauden vapaa, eikä hajuakaan mitä tekisin sen aikaa. Elokuussa mun pitäis tulla takaisin sorvin ääreen, mutta vähän eri setupilla kuin nyt. Vaihtelu virkistää ja uuden projektin strarttaaminen on kyllä aina nättiä.

Safe

1 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Njää!! Miten ne tanssit meni? Et oo kertonut!

Lähetä kommentti

About Me

nigeldomestic
Tarkastele profiilia

Lukijat